Recenzie – Șuie Paparude – Doors Club Constanța

Cum au urcat pe scenă artiștii de la Șuie Paparude, publicul a sărit în extaz, țipând și aclamând vedetele. Vineri, 18 Aprilie, Șuie Paparude și-au făcut apariția în Constanța, la Doors Club, după aproape 1 an de la ultima apariție în oraş. Sonorizare bună, local superb, iar sala..PLINĂ!

Ușor, ușor, începe concertul, vibe-ul fiind deja încălzit de căldura care s-a strâns între pereții clubului, asta datorită sutelor de fani; iar Șuie Paparude nu au făcut decât să ridice tensiunea fanilor până într-un moment critic! Atât fanii, cât și artiștii, cu tricourile pline de transpirație, bat din palme, sar, și recită împreună. Îți puteai simți pieptul ca și cum ar fi fost de punctul de a exploda. Sonorizarea era genială, mintea nu-ți mai aparține, ci era dusă departe! Alături de norii produși de către fumul de țigară, mirosul de malț care ieșea sublim din sticlele recent deschise ale fanilor, amestecate cu vocea artiștilor, te ducea departe.. cu mintea pe scenă, încercând să asculți din ce în ce mai tare muzica! Vibe-ul a fost unul genial!

Artiștii au încheiat cu o bucată de pe albumul pe care urmează să îl lanseze.. momente în care publicul rămânea tot în extaz.. însă cu o mică dezamăgire, pentru că s-a terminat; ceva de genul: „să dureze toată viața!”. Însă toată lumea a rămas fericită în final, atât artiștii, care au primit ce meritau, anume un public plin de extaz și entuziasm, cât și publicul, care nu și-ar mai fi dorit să plece acasă, nici în ruptul capului!

Cu acestea fiind spuse, închei aici, așteptând cu sufletul la gură un nou show Șuie Paparude în Doors Club și nu în ultimul rând, le urăm multă baftă artiștilor în tot ceea ce fac și vor face! Pace pentru Șuie Paparude & Doors Club!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *